Bokning

Bokningstjänst för tvättstugor och gemensamma lokaler.

Länk till extern sida: Bokningssida (extern länk)

Om varken länk eller app fungerar så är det värt att kolla om det går att boka i bokningsterminalerna utanför tvättstugorna.

Instruktioner för bokning

Förutom bokning i elektroniska bokningstavlor finns det två olika möjligheter att boka tvättstugor, grovtvättstuga, samlingslokal, övernattningslägenhet och bastu

Bokning med dator.

Det rekommenderas att Google Chrome används. Det är inte säkert att bokningssidan fungerar med övriga webbläsare.

Gå in i bokningssystemet genom att klicka på länken ovan.

I rutan "Namn" skriver du in det Lägenhetsnummer som din lägenhet har i föreningens interna register. Om du inte känner till det så hittar du det på din lägenhetsdörr. Du som bara har ett ett- eller tvåsiffrigt nummer måste du lägga till nollor före så att numret blir tresiffrigt. Ex: 001, 072 eller 187.

I ruta "Lösenord" skriver du in din Portkod till entrédörren. Fyra siffror.

Nu kan du boka de objekt som du har tillgång till och öppnar gör du vid bokningstavlan eller läsaren vid objektet med hjälp av din entrétagg på de tider du bokat. Observera: glöm inte taggen inne i objekten! Dörren låses alltid då du går ut!

Bokning i App.

Ladda ner ”appen” Electrolux Vision Mobile (appstore för IOS och Google Play för Android) i mobiltelefonen. Därefter gör du följande:

  • Öppna appen (Gör inget mer vid appen)
  • Sitt vid datorn och logga in på bokningssystem enligt ovan
  • Välj bokningstavla och klicka på ”Boka”
  • Längst ner på den sidan hittar du texten "Använd mobilen för att boka". Klicka där! Då kommer QR-koden för din inloggning fram
  • Tryck på ”scanna QR-kod i appen och ”fotografera” QR-koden
  • Nu kan du använda telefonen för bokning utan att genomföra inloggning varje gång.
  • Öppnar vid objekten gör du som ovan med din tagg.