Välkommen till HSB Brf. Lambohov 1

Bostadsrättsföreningen ligger i Linköpings sydvästra stadsdel Lambohov med närhet till natursköna omgivningar. Föreningen har trafikfria gårdar med flertalet lekplatser och gröna områden.

Bostadsrättföreningen Lambohov 1 består av totalt 116 lägenheter varav 4 utgörs av ombyggda gruppbostäder.

Bostadsområdet är beläget 5 km från Linköpings centrum och ligger strax intill Mjärdevi Science Park och Linköpings Universitetet. I närområdet finns inom gångavstånd förskolor, skolor, mataffär, kyrka, vårdcentral och apotek.

Här kan du bo i direkt närhet av grönskande natur, lekplatser, motionsspår, golfbana och fotbollsplaner. Ett perfekt boende för dig som vill ha närhet till natur och lantlig miljö men ändå ha närhet till centrum. Genom bra förbindelser via kollektivtrafik och många cyckel- och gångvägar tar du dig enkelt till och från centrum.