Välkommen till Vidingsjö 1

Välkommen till bostadsrättsföreningen Vidingsjö 1 i Linköping. Här har vi en lugn och trivsam miljö med nära till naturen, affärer, skola och förskola. Med buss nr 1 är du i Linköpings stadskärna på ca 15 minuter. Om du vill bo på markplan får du två uteplatser. Om du bor en våning upp kan du ansöka om en liten odlingsplätt på området. Bekvämt och ekonomiskt fördelaktigt boende.

Bostadsrättsföreningen Vidingsjö 1 bildades 1973 och husen blev inflyttningsklara 1975. Föreningen äger fastigheterna med adresserna Vidingsjögatan 1-25 och 2-24 samt Hässlegatan 3-15, 4-16. Föreningen omfattar 164 bostäder. Det finns 1, 2, 3 och 4-rumslägenheter. Varje lägenhet har ett förråd i källare eller under närlokalen.

I området ligger Vidingsjö motionscentrum, förskola och låg- och mellanstadieskola, lekplatser och Vidingsjö kyrka. Inom cykelavstånd finns flera olika större matvarubutiker och Ekholmens Galleria med stort utbud affärer.

Vidingsjö 1 är ett vackert området med nära avstånd till affärer och naturområden.
    Hitta din bostad i detta fina område. Vill du ha en etta eller fyra?