Felanmälan

Tekniska problem (vatten, värme m.m.) i lägenheten anmäls direkt till föreningens tekniska förvaltare HSB Bo Service på tel 010-442 56 03, kl 8-16. Övriga tider anmäls akuta fel, som inte kan vänta till nästkommande vardag, på 010-470 56 64. Det går även att felanmäla på https://www.hsb.se/ostra/felanmalan-2.0 och mejl felanmalan.ostra@hsb.se. Fel i fastigheten utanför respektive lägenhet, dvs. gemensamma utrymmen (källare, tvättstuga, gym m.m.) anmäls i första hand till vicevärden via telefon (0703-75 76 04) eller mejl (info@storgarden.se)

Hissproblem anmäls till Otis enligt anslag i entre och hissar.

Problem med TV-signaler felanmäls till Com Hem på 0771 - 55 00 00. Information om driftstatus kan även hittas på Com Hems webbplats, länk här.

 För övriga problem eller synpunkter, ta kontakt med vicevärden.