Välkommen till brf Hoffmeister

Brf Hoffmeister byggdes 1963-64 och är belägen på gamla Näsby mellan Näsbychaussén och Snapphanevägen.

Föreningen består av 5 bostadshus, som innehåller 150 lägenheter,fördelade på 2:or, 2½:or, 3:or och 4:or.
Adresserna är Kommendantsvägen 18-54.
Förutom ett stort antal parkeringsplatser finns det också garage, som går att hyra. Dock får man stå i kö en tid först.

Vi har iordningställt en fritidslokal i källaren för diverse aktiviteter såsom bordtennis och motion. Läs mer under fliken Aktiviteter.

För våra små "medlemmar" finns tre lekplatser i området. Dessa förnyas och underhålls ständigt, för att barnen tryggt skall kunna vistas där.

Vi har tillgång till kabel-TV via Com Hem. Hos Com Hem kan man också beställa kanaler från många andra länder. Tillgång till bredband finns både från Com Hem och Telenor.

Saknar ni någon information här på sidan eller vill veta mer om vår förening tag kontakt med våran vicevärd eller skriv ett mail. Vi svarar gärna på era frågor.