Välkommen till Brf Jägaren

Jägaren är en bostadsrättsförening som ligger i norra Lund. Föreningen omfattar 172 lägenheter. Med lägenheter från 1 till 3 rum och kök passar området för såväl barnfamiljer som mindre hushåll. Till trivseln bidrar också närheten till naturen, samtidigt som det är nära till skolor, stads- och regionbussar, mataffärer och annan service. Gunnesbo järnvägsstation ligger 5 minuters promenad iväg.

Jägaren ligger på Norra Nöbbelöv, ca 3 km frå centrum. Med utmärkta buss- och tågförbindelser går det enkelt och snabbt att ta sig ned till centrum. Det finns även bra gång- och cykelvägar. Nova Lund-området ligger ca 20 minuters promenad iväg, eller 10 minuter med cykel.

Närlivs, pizzeria och frisör finns på Nöbbelövs Centrum vilket är ca 1 minuts gångväg ifrån Jägaren. Tandläkare och vårdcentral finns också alldeles intill Jägaren.

Förskola och skola ligger inom 100 meters avstånd vilket gör det väldigt smidigt och tryggt för barnfamiljer.

Det finns två parkeringsplatser samt garage för de boende.