Telefoni, Bredband och TV

Bostadsrättsföreningen har tecknat ett gruppabonnemang för bredband, bredbandstelefoni och digital-TV med grundutbud.

Anslutningen är obligatorisk för samtliga lägenheter i bostadsrättsföreningen. Kostnaden ingår inte i månadsavgiften utan debiteras med ca 200 kr per månad och lägenhet. Samtalskostnaden för bredbandstelefoni ingår inte i månadsavgiften utan betalas av bostadsrättsinnehavaren mot en separat faktura från leverantören.

Viktig info när du säljer din lägenhet!  Enklast för dig, din köpare och för Styrelsen som slipper frågor från köparen.

Router

Router ska lämnas kvar i lägenheten .Ladda ner en överlåtelseblankett som den nya ägaren fyller i och Du sedan skickar till Telenor. Blanketten hittar du här https://mediearkivet.telenor.se/Data/mw/Pdf/TC921080.pdf

TV-box

Tv box ska lämnas kvar i lägenheten och och också överföras på ny ägare, på samma blankett som ovan. Finns inte TV boxen kvar så kontaktar DuTelenor för att beställa ny och att krav till avflyttad skickas ut.

Inga boxar får adresseras till Styrelsen/Föreningen!  Den måste adresseras till dig eftersom det är du som är ansvarig för den när du hämtar ut den.