Om Föreningen

Brf Banvaktaren har adressen Römossevägen 17-23 i Tullinge.

Vi är en förening med 55 lägenheter för seniorer, dvs ett 55+  boende . Det är lugnt och skönt och vi har en trevlig samvaro där vi ordnar många gemensamma aktiviteter. Husen är byggda i vinkel och uppförda 1999.

Inom fastigheten finns två tvättstugor, samlingslokal, hobbylokal, cykelförråd, garage, sophus samt p-platser. Bredbandsuttag finns i varje lägenhet. Vår sköna trädgård ligger skyddad mellan husen och ett naturskönt berg. Här pysslar vi om våra blommor och buskar eller träffas till ex.vis picknick eller grillfest. Sommartid genomföres boule-spel på onsdagar se mer under fliken Fritid.

För hyra av samlingslokal / övernattningsrum se under fliken föreningen.

Området ligger i omedelbar närhet till vårdcentral och apotek (100m). Pendeltågstation (330m) samt Tullinge centrum (475m) ligger bara ett stenkast härifrån. I närheten finns rikligt med underbara strövområden.