Felanmälan

Felanmälan görs med fördel genom att logga in på Mitt HSB. Uppe till höger på hemsidan finns en knapp för att logga in.

Under "Ärenden & felanmälan" kan man skapa en ny felanmälan. Där kan man också se om det finns andra aktiva felanmälningar.

Man kan även felanmäla per mejl till info.sodertorn@hsb.se

https://felanmalan.hsb.se/

Felanmälan kan också göras via telefon till kundcenter på HSB Södertörn. Tel: 08-608 68 00

Det går också bra att anmäla felet personligen till vår fastighetsskötare.

Bokning av lokaler och gästparkering görs via vår fastighetsskötare.

Ange alltid namn adress, telefon, typ av fel och hur brådskande du bedömer ärendet.

OBS!! Vid aktua fel så som vattenläckage. OBS!!

Vid akuta fel, typ vatten som läcker, kontakta omdelbart fastighetsskötare. Eller någon i styrelsen utanför kontorstid.