Kundcenter och Felanmälan

Här hittar du kontaktuppgifter till vårt Kundcenter och felanmälan

Till HSB kan du vända dig vid frågor som rör det mesta kring ditt boende.

HSB Kundcenter
Kontakta HSB Kundcenter vid frågor om andrahandsuthyrning, medlemsärenden, överlåtelser, panter, hyror och avgifter, uthyrning av parkeringsplatser och garage, nycklar m.m.

Via den här länken kan du fylla i ditt ärende direkt.
E-post:          info.sodertorn@hsb.se
Telefon:        08–608 68 00
Telefontider: måndag–fredag 9-12, torsdag16–18

Felanmälan
Vid fel kring allt som är av teknisk funktionalitet i fastigheten kan du göra en anmäla här.

För felanmälan av hiss, vitvaror, bredband, tv eller telefoni se vänstermenyn.

Jour
Alla icke akuta felanmälningar som gäller din bostad under dagtid anmäls till telefon 08-608 68 00.Vid akuta fel efter arbetstid anmäler du till vår jourtelefon: 08-657 77 01  

Jouren bör endast kontaktas vid allvarliga fel eller haveri där det finns risk för följdskador som vid till exempel vattenläckage.

OBS! Jourutryckning för icke akuta fel debiteras den som anmält felet. Om du själv orsakat felet, så som vid stopp i avloppet, blir du betalningsskyldig.

Vid frågor maila styrelsen brfsjodalen@gmail.com