Välkommen till BRF Stigshöjden

Brf Stigshöjden är en HSB-ansluten bostadsrättsförening med mycket god ekonomi (A++). Vi gör årligen investeringar för att modernisera och förbättra för våra medlemmar och vi har fina gemensamma ytor såsom samlingslokal och gym. På gården finns uteplatser, boulebana, och lekpark.

Bo i Stigslund

Här bor du med närhet till fina grönområden, promenadstråk och motionsspår och du tar dig enkelt in till Gävle stadskärna med bra förbildelser med lokaltrafik och fina cykelvägar. Inom promenadavstånd ligger Gavlehov med idrottsarenor, gym och Gävletravet. Du har också närhet till skolor, förskolor, restauranger och matbutiker.

Affärer och restauranger

Lidl har du alldeles runt hörnet och Coop, Ica och Willys finns inom 10-20 min promenadavstånd. I Stigslund finns också flertalet restauranger.

Naturen och fritid

I närheten finns Gavlehovs motionsspår med elljusspår och grillplatser. Under vintertid anlägger Gävle kommun skidspår.

Länk till karta över elljusspår i Gavlehov (öppnas i nytt fönster)

Bo i Stigslund