Om Föreningen

Bostadsrättsföreningen Lillsjön Jämtlands största bostadsrättsförening med 388 lägenheter. Fastigheterna byggdes under åren 1975 – 1977 och föreningen är belägen i östra Odensala, en stadsdel med goda kommunikationer med Östersund.

I det absoluta närområdet finns Hälsocentral med distriktsläkare, mödravård och barnavårdscentral, sjukgymnastik och apotek. Här finns även tre förskolor, kyrka och grundskolans alla nivåer.

Fördelningen av lägenheternas storlek har gjort att det i området bor människor i olika åldrar, med eller utan barn.

Bostadsområdet gränsar till den verkliga naturen! Vad sägs om att inom 500 meter kunna studera sällsynta orkidéer, uppleva 100-tals sjöfåglar som häckar om våren och bada i en riktig sjö? För motionsfantasterna är det inte sämre, flera av kommunens preparerade skid- och löparspår går här intill.

Leverantör av kabel-TV är Tele2 och och vi köper Internetuppkopplingen av Tele2, vi har eget nätverk inom området med en hastighet av 10 Gb.

Några bilder här