Nycklar till allmänna utrymmen

Föreningen har under 2020 bytt samtliga lås på allmänna utrymmen (tex tvättstuga, soprum, förråd och cykelförråd). Varje hushåll har som standard fått två nycklar utlämnade till sig, men det finns även de som valt att beställa extra nycklar.

Om du önskar beställa extra nycklar (mot avgift) till något av de allmänna utrymmena går det givetvis bra! Skicka ett mail till bagarby@gmail.com som innehåller följande uppgifter:

·         Antal nycklar som önskas beställas
·         Namn (viktigt att det är samma person som kommer hämta ut nycklarna)
·         Adress
·         Lägenhetsnummer
·         Mobilnummer

Föreningen kommer därefter lägga en beställning hos Gerts Lås som sköter om vårt Assa låssystem.

När nycklarna är klara för avhämtning får du ett nytt meddelande att nycklarna finns för avhämtning hos Gerts Lås.

När du hämtar ut nycklarna ska du ha med dig giltig legitimation för identifiering samt betala nycklarna direkt på plats hos Gerts Lås. Nycklarna kostar ca 350kr/st. Styrelsen svarar dig med exakt pris. (2020 kostar nycklarna 350kr/st)

För öppettider och vägbeskrivning se Gerts Lås hemsida https://www.gertslas.se/