Föreningsstämma den 7 maj

30 april 2024 Kom ihåg att vara med på föreningsstämman!
Bild på tryckt årsredovisning som hålls upp och bläddras i

Stämman är föreningens högsta beslutande organ där varje hushåll har en röst var.
Engagemang från medlemmarna är en förutsättning för bättre förvaltning, trevligare boende och högre värde på lägenheterna. Var med på vårt viktigaste möte och påverka föreningens riktning för det kommande året!

Varje hushåll har fått handlingar och en formell kallelse via brevinkastet.

Klicka här för att ladda ned en digital kopia på handlingarna och kallelsen

> Hitta till mötesplatsen (Google Maps)

Adress till mötet

Loviselundsskolan, matsalen
Beata Sparres gränd 16A
165 55 Hässelby

English

The general meeting is the association’s highest decision-making body where each household has a vote each. Engagement from the members is a prerequisite for better property management, nicer accommodation and higher valuation on the apartments. Join our most important meeting and influence the association’s direction for the coming year!

Each household has received meeting documents and a formal meeting notice through their letter slot.

Click here to download a digital copy of the meeting documents and the notice

> Find the location for the meeting (Google Maps)

Address of the meeting location

Loviselundsskolan, canteen