Porttelefon, taggar och nycklar

Behöver du byta telefonnummer kopplat till porttelefonen? Eller har du tappat en tagg eller nyckel?

Behöver du ändra telefonnummer i porttelefonen?

Skicka ett mail till "felanmälan". Ange: namn, lgh nr, vilket namn och nr du vill lägga till eller ändra.

 

Har du tappat en tagg?

Kontakta "felanmälan", meddelar vilken tagg 1-4 som är borta och ska spärras. Vill du  beställa en ny tagg så ordnar HSB detta. Du står för konstnaden.

 

Har du tappat en nyckel?

Kontakta "felanmälan", meddela vilken nyckel 1-4 som är borta samt dina kontaktuppgifter.

HSB kommer då att skicka en rekvisition till Norrlås, du går sedan dit och legitimerar dig och tar med en befintlig nyckel som görs kopia på. Du står för kostnaden.

 

Behöver du automatisk dörröppning?

Om du av någon anledning behöver hjälp utav den automatisk dörröppning tex på grund av handikapp eller att du har barnvagn kontaktar du HSB´s felanmälan. Ring 010-442 50 00 eller fyll i formuläret på hsb.se.

Felanmälan på hsb-portalen: https://www.hsb.se/norrastorstockholm/felanmalan/ 

Telefonnummer: 010-442 50 00 öppet mån-tors 08.00-16.00, fre 08.00-14.00