Välkommen till HSB Brf Gjutarmästaren i Järfälla

Bostadsrättsföreningen består av 34 lägenheter i storlekar från 2 r.o.k. på 64 kvm till 4 r.o.k. på 109,5 kvm som är fördelade i ett nio våningar högt punkthus. Alla lägenheter präglas av öppna planlösningar och många har fin utsikt över Mälaren.

Lägenhetsfördelning: totalt 34 lägenheter
2 rum och kök, 64 kvm - 16 st
3 rum och kök, 81 kvm - 16 st
4 rum och kök, 109,5 kvm - 2 st

Gemensamma utrymmen
På bottenvåningen finns gemensamma utrymmen som lägenhetsförråd, cykelrum och ett rullstols-/barnvagnsrum. Där finns också ett kombinerat styrelse-/övernattningsrum. Övernattningsrummet kan hyras endast av boende i HSB Brf Gjutarmästaren.

Nära naturen
På promenadavstånd finns Görvälns naturreservat som är ett attraktivt friluftsområde med möjlighet till både motion och rekreation.

Bra kommunikationer
Pendeltågsstationen ligger några minuters promenadväg bort och med pendeln tar det drygt 20 minuter att komma till Stockholm City.

Mötesplats
Föreningen är granne med Kallhälls mötesplats som drivs av Järfälla kommun.

Föreningens organisationsnummer är: 769617-9881
Föreningens fastighetsbeteckning är: Järfälla Kallhäll 7:14