Kabel-TV, Bredband, Telefoni

Kabel-TV via Tele2
Kabeltevenätet distribueras genom Tele2 (tidigare ComHem). Basutbudet ingår i månadsavgiften. För information om innehållet i basutbudet och få tillgång till flera kanaler kontakta Tele2, kundservice: 90 222, https://www.tele2.se/kundservice/tv-och-play

ComHem-uttagen (som nu också används av Tele2) är oftast placerade på fönsterväggen i respektive lägenhets vardagsrum.

Fr.o.m. den 8 september 2020 levererar Tele2 endast digitalsänd kabel-TV.

Bredband och bredbandstelefoni via Telenor
Samtliga lägenheter är förberedda för bredbandsuppkoppling via optisk kabel och kabel-tv.

Bredbandsuttagen är oftast placerade vid el-centralen i respektive lägenhets hall.

Leverantör för optiskt bredband är Telenor. För mer information se kundservice: www.telenor.se.

Den månatliga bredbandsavgiften ingår i månadsavgiften, anslutningsavgift tillkommer. Motsvarande gäller även för telefoni via bredbandsnätet. Kostnaderna för telefontrafiken betalar den enskilde bostadsrättshavaren efter förbrukning.