Övrig information

Vi är stolta över att kunna meddela att vi snart kommer att ha en ny energideklaration på plats, vilket kommer att hjälpa oss att fortsätta minska vår miljöpåverkan. Vi vill också informera om att föreningen nyligen amorterat 1 miljon på våra lån och höjt våra avgifter med 5% från kvartal 1 2023.

Vi har för närvarande inga stora renoveringar på gång, men vi kommer att utföra fönstermålning på söderfasaden.

Vår avgift inkluderar kostnader för värme, vatten och bredband. TV-tjänsten kommer dock att lyftas ut så att varje medlem kan teckna ett nytt avtal beroende på deras specifika behov. IMD elmätning debiteras på avin, vilket betyder att alla medlemmar delar på nätavgiften.

Vi har vinds- och i vissa fall källarförråd tillgängliga för våra medlemmar. Föreningen har en god ekonomi och erbjuder en gemensam tvättstuga i källaren, cykelförråd, barnvagnsförråd och föreningslokal.

Eventuella ökningar av avgiften kan förekomma.

Om du vill veta mer om vår förening eller har några frågor, tveka inte att kontakta oss i styrelsen!