Kontakt

Så här kommer du i kontakt med HSB/Felanmälan eller Styrelsen

HSB och Felanmälan

Följande ärenden besvaras inte av styrelsen utan ska alltid tas direkt med HSB Stockholm:

  • Felanmälan
  • Parkeringplats 
  • Hyra förråd 
  • Information om din lägenhet/medlemsskap (t ex lägenhetsutdrag)
  • Namnändringar
  • Nycklar (t ex till garage)
  • Blippar (beställning)
  • Ansökan om uthyrning i andrahand
  • Dokument från banken

HSB Felanmälan och Medlemsservice

Telefon: 010-442 11 00
Felanmälan Jour (utanför kontorstid, akuta ärenden): 08-695 00 00

Öppettider:

Mån - tors 08.00-16.00 & Fre 08.00 - 15.30.

Länk till felanmälan: Felanmälan

Vid allmänna frågor till HSB, använd kontaktformuläret: Kontakta HSB Stockholm

Bahnhof

Vid problem med bredbandet som ingår i avgiften kontakta Bahnhofs Kundtjänst.

Telefon: 010 510 00 00
Öppet:
Vardagar 8-18
Helger: 10-14

Anticimex

Felanmälan skadedjur
075-245 10 00
Kundtjänsten är öppen vardagar 7-18
(Föreningen är försäkrad hos Folksam som behöver uppges vid anmälan)

Nacka Hisservice

Felanmälan vid problem med hissarna

Telefon: 020-41 8000

Felanmälan kan även göras via e-post vid icke akuta ärenden.
Epost: info@nackahiss.se

Styrelsen

Om du inte finner svar på hemsidan i något ärende, eller har något annat meddelande till BRF Skarpöhöjdens styrelse kan du alltid skicka ett mejl till oss.

Var noga med att ditt mejl innehåller följande information:

  • Ditt för- och efternamn
  • Din emailadress
  • Ditt telefonnummer
  • Husnummer
  • Lägenhetsnummer (börjar på 4xxx eller 5xxx)
  • Ämne
  • Ditt meddelande/kommentar

Mejl skickas till:
info@skarpohojden.se

Svarstid från styrelsen är inom 5 arbetsdagar.