Felanmälan och Störningsjour

Felanmälan

All felanmälan ska göras till HSB Servicecenter. Även du som bor i bostadsrätt kan använda dig av HSB för reparationer i lägenheten. Enligt stadgarna betalar du själv för reparationer i din lägenhet.

Du kontaktar också HSB Servicecenter om du saknar avier för inbetalning av hyra eller månadsavgift. Samt om du vill ställa dig i kö för p-plats, garage eller extra förråd.

HSB Servicecenter 010 - 442 11 00.
Telefontider: Vardagar 08:00-16:30 Dag före röd dag 08:00-13:00
Epost: servicecenter.stockholm@hsb.se
Jour: 08 - 695 00 00

 

Störningsjour

Brf Spanjoren är ansluten till Svenska Störningsjouren AB.

Vid störningar eller andra trygghetsproblem inom fastigheten kontaktar du vår larmcentral där du har tillgång till professionell hjälp av våra störningsombudsmän/väktare som skyndsamt kommer på plats. Alla uppgifter du lämnar är givetvis sekretesskyddade och lämnas inte ut.

Störningsjouren är öppen dygnet runt
Tel. larmcentral 08-568 214 00

Om du behöver komma i kontakt med oss eller har frågor som inte är akuta kontaktar du oss lättast under kontorstid på tel. 08-645 00 35 eller via e-post: info@storningsjouren.se