Valberedningen

Är du intresserad av ditt boende i HSB brf Stensö och gärna vill vara med och påverka framtiden, har du möjlighet att anmäla intresse.

För att få en föreningsverksamhet med bra balans vad gäller kompetens, ålder, kön, etnicitet och intresseområden, krävs stort engagemang hos en valberedning, men ansvaret för att lämpliga personer väljs in i styrelser och övriga verksamheter ligger i lika hög grad hos föreningens medlemar.

Som medlem har Du möjlighet, att genom förslag och röstning, skapa en bra sammansättning av ledamöter i föreningens förtroendevalda grupper. Vill du själv inte söka, kanske du har förslag på annan medlem. Snart är det årsmöte, där nya ledamöter kan väljas till styrelse, revision, valberedning, fritidskommitté samt flaggkommitté. Formell kallelse och årsmöteshandlingar delas ut till samtliga boende i god tid före stämman.

Valberedningen brf Stensö:

Björn Sundh                  bsu@live.se                               0707 334295

Susanne Karlsson         susanneka67@gmail.com         0739 883287

Sofie Mattsson              soffan1986@msn.com               0736 641983