Informationskanaler

För att frågor och fel ska hanteras skyndsamt behöver de gå genom rätt kanaler för att underlätta hanteringen. Tillgång till funktionsbrevlådan är förnärvarande vi tre som är med i styrelsen och är boende. Detta betyder att vi inte är tillgängliga 24/7. Vi svarar så gott vi kan, men är det akuta fel eller dylikt ska man inte tveka att göra en felanmälan till HSB (Längst upp till höger på hemsidan).

Har ni några förslag eller vill bolla ett förslag på förbättring, tveka inte att höra av er. Vi i styrelsen sitter inte på alla svar, utan vi behöver alla tillsammans hjälpas åt för att göra vår förening och fastighet bättre.
Här gör du felanmälan, följer upp dina ärenden samt hittar information om din bostad.
 
Här hittar du allmän information om föreningen och senaste nytt samt blanketter. Detta är den primära kanalen för informationsspridning. Här arbetar styrelsen ständigt med att förbättra informationen. Saknar ni något eller vill ha ett förtydligande, hör av dig!
 
Funktionsbrevlådan: styrelsen@brfsturebacken.se
När du vill komma i kontakt med styrelsen.
 
När du vill komma i kontakt med övriga boende. Observa att felanmälan eller kontakt med styrelsen inte sker genom facebookgruppen, se ovan för rätt kanal.