Vi träffas första onsdagen i varje månad kl 12.00 i föreningslokalen (under tvättstugan).
Vi umgås, ser på film, har föreläsningar, gör utflykter m.m. Men framför allt träffas vi och har trevligt.
Från januari 2025 har vi nya ansvariga:
Medtag egen dryck till de gånger det serveras mat!