Kund och medlemsservice / Felanmälan

Vi rekommenderar att ni felanmäler digitalt via formuläret eller det formulär som finns i din inloggning på mitt HSB. Klicka HÄR för att komma till formuläret för felanmälan.

Felanmälan: 
Mån-Fre 8:00-16:30
Tors 8:00-18:00
Telefon: 010-442 11 00
Arbetstider för fastighetsskötarna: Mån - ons kl 07:00-16:30 tors kl 07:00 - 18:00 fre kl 07:00 - 13:00
 
OBS!! alla inkomna ärenden efter kl 13 på fredagar hamnar hos jouren direkt om ärendet är akut annars återkommer fastighetsskötaren snarast möjligast veckan där på. 

Kontakformulär vid frågor

Felanmälan, för akuta ärenden kvällar och helger
Jour tel: 08-695 00 00
- Kostnader medför lägenhetsinnehavaren när boende ringer jour numret.

Fel på bredband/telefoni och TV
Telenor 020-222 222
Vardagar 8:00-21:00
Helg 9:00-21:00

Utelåsning
Täby Lås 08.00-17.00 Telefon: 08-758 36 00
Övrig tid: Se Jourlåssmed i telefonkatalogen.
Kostnaden får du stå för själv.

Felanmälan Internet (HSB)
Här kan du göra felanmälan direkt via Webben, du hittar en länk längst ner på denna sida. Har någon annan medlem redan anmält just detta fel, kommer du att få ett meddelande om att det redan är felanmält.

Observera att vid akuta problem under kvällar och helger ringer du jouren på 08 695 00 00.

Du kan också använda dig av mitt HSB om du vill ha hjälp med någonting i din lägenhet, t ex att sätta upp en bokhylla. Markera Beställning i stället för felanmälan under ärendetyp. Du blir då debiterad enligt gällande prislista och du kommer att få ett kostnadsförslag.

Hissar
Ring Trygga Hiss på 08-798 92 00