Bredband

Föreningen har tecknat ett gruppanslutningsavtal med Telenor. Bredband, telefoni och TV ingår därmed i månadsavgiften (redovisas separat på hyresavin med 189kr) och i varje lägenhet finns en anslutningsdosa.

Detta ingår i gruppanslutningen

Bredband 500/500
TV: Bas med streamingtjänst

Tv box och router tillhör inte lägenheten. Det fanns olika alternativ för säljare och köpare.

1.Den som bor i lägenheten ska kontakta Telenor och avsluta sitt abonnemang eller om man vill flytta abonnemanget till sin nya adress,då tar det med sig tv box och router. Annars skickar Telenor returetiketter till säljaren som ska skicka tillbaka tv box och router.

2. De kan även, om man kommer överens med köparen, göra en överflytt av abonnemanget då lämnas de kvar i lägenheten och skrivs över på köparen.

3.Köparen ska kontakta Telenor för att få tv box och router och eventuellt om de vill ta något större paket.

Kundservice Telenor

Har du frågor om ditt abonnemang, din faktura eller om du vill beställa fler tjänster, kontakta Telenors kundservice på 020-222 222.

Har du tekniska problem med din tjänst ringer du teknisk  support på samma telefonnummer 020 222 222.

Du hittar även många svar på https://www.telenor.se