Felanmälan av akut karaktär under kvällar och helger, exempelvis vattenskada eller strömavbrott i fastigheten eller lägenheten, görs till HSB Jouren via SOS Alarm 054-19 84 10.
Kontakta föreningens fastighetsansvarige Conny Ludvigsson på telefon 076-256 94 58.
Vid fel i egen lägenhet, som du enligt stadgarna du själv ansvarar för, kan föreningens fastighetsansvarig Conny Ludvigsson rådfrågas på telefon 076-256 94 58.
Telenor kundservice hanterar alla ärenden kring TV-box och router, både om något går sönder samt vid in- och utflyttning, telefon 020-222 222.
Electrolux service, telefon 0771-76 76 76.
Motum Väst AB, felanmälan, telefon 054-21 45 00.
Har du frågor som gäller din lägehet, bilplats, störningar, överlåtelse av lägenheten, andrahandsuthyrning osv så vänder du dig till vår förvaltare via HSB Värmland, Theres Jeppsson, måndagar 09.30-11.30 eller via mail theres.jeppsson@hsb.se