Felanmälan

Akuta fel

Felanmälan av akut karaktär, som strömlöst i lägenheten eller vattenskada, kvällar och helger görs till HSB Jour via SOSALARM 054-19 84 10.

Fel i lägenheten

Vid fel i egen lägenhet som enligt stadgarna du själv ansvarar för och bekostar, kan samtal tas med styrelsens fastighetsansvarig Conny Ludvigsson för lämplig åtgärd. Om du beställer åtgärd eller felanmäler hos HSB, ta då först reda på vad det kommer att kosta dig. 

Bredband, TV och Telefoni

Telenor kundservicenummer är 020-222 222. 

Vitvaror

Electrolux
Service/felanmälan telefon: 0771-11 44 77 

Fel i fastigheten

Felanmälan gällande övriga ärenden - dvs det föreningen ansvarar för i fastigheten - görs till förvaltare HSB måndagar 09.30-11.30:

Hissar

Nordiska Hiss
Service eller felanmälan, telefon: 054-15 92 30