Om föreningen

22 lägenheter med stora inglasade balkonger, radhuskänsla och solceller. Vänern har inspirerat till namnet på vår nya Brf Vänerblick. Föreningen ligger attraktivt nära Lillängshamnen vid Vänern med fantastiska omgivningar för rekreation.

Huset omfattar en tvåplansbyggnad med loftgång som nås både via trappor och hiss. Lägenheterna är genomgående och ljusa med fönster i minst två väderstreck, vissa har i tre. Planlösningarna är öppna och ger en god och flexibel möblerbarhet. Badrummen är rymliga och välutrustade med handdukstork och golvvärme liksom tvättmaskin och torktumlare. De stora balkongerna är lättmöblerade och inglasade för att bilda ett extra rum till de yteffektiva lägenheterna. Utanför de inglasade uterummen på markplan finns även en öppen uteplats.