Vi stödjer inte längre, fullt ut, webbläsaren Internet Explorer (version 11 eller tidigare) då detta är en gammal webbläsare som inte längre underhålls av Microsoft och inte fungerar med modernare webbteknik. Därför rekommenderar vi att ni istället använder er av någon av dessa webbläsare: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge eller Apple Safari

Felanmälan & beställning för styrelsemedlem

Du som sitter i styrelsen sköter enklast föreningens ärende via Mitt HSB. Logga in för att göra felanmälan eller beställning och se aktuell status för alla ärenden i din förening. Om din förening inte har ekonomisk förvaltning via HSB Stockholm kan du istället använda kontaktformuläret.

Vid akuta ärenden som t.ex. vattenläcka, stopp i avlopp eller strömlöshet, ring 010-442 11 00.

Felanmälan

Logga in i Mitt HSB för att göra felanmälan för gemensemma utrymmen eller din egen lägenhet.

Till felanmälan

Beställ arbete

Beställ arbete till föreningen via inloggat läge.

Beställ arbete

När ska vi göra en felanmälan?

Som styrelsemedlem kan du göra felanmälan för föreningens allmänna utrymmen i fastigheten, t.ex. i tvättstugan. Du kan även göra en felanmälan som privatperson när något i din lägenhet är trasigt och behöver lagas.

Följ ditt ärende i Mitt HSB

När du gör felanmälningar via Mitt HSB kan du se status och följa ditt ärende hela vägen från start till mål. 

forloppsindikator.jpg

Kan vi lösa problemet på egen hand?

Enklare fel kan ofta boende lösa på egen hand och vi har en mängd hjälpsamma skötseltips som du är välkommen att ta del av.

Vill du prata med oss om felanmälan eller beställning av arbete?

Ring oss då på 010-442 12 00.
Öppettider vardagar: 08:00-16:30
Öppettider torsdagar: 08:00-18:00
(Vid akuta ärenden som t.ex. vattenläcka, stopp i avlopp eller strömlöshet, ring 010-442 11 00)