Övernattningslägenheten

Föreningen har en gästlägenhet som hyrs ut till medlemmar som får besök. Hyran för lägenheten är 200kr/natt och debiteringen sker som vanligt retroaktivt på månadsavgiften. Lägenheten finns på Östra Annebergsvägen 11 och består av ett sovrum med fyra bäddar samt allrum med två bäddar i bäddbar soffa, barnstol samt en spjälsäng. I lägenheten återfinns även toalett, dusch, kaffebryggare, kylskåp och begränsad köksutrustning.

Lägenheten kan hyras dygnsvis, dock högst sju dygn i sträck. Tillträde första dagen från kl 13:00. Sista dagen måste lägenheten lämnas senast kl 12:00 och skall då vara städad och klar. Bokning kan ske via web-läsare, via app samt på bokningstavlor som är uppsatta uatnför respektive tvättstuga.

Det behövs ej någon nyckel utan taggen till entrédörrarna aktiveras för övernattningslägenheten den period som ni har bokat.

Lägenheten är rökfri och fri från husdjur

20141221_165844.jpg
Ordningsregler övernattningslägenheten