Föreningslokalen

På Annebergsplatsen, mellan Östra och Västra området, finns vår föreningsslokal som rymmer upp till 150 personer. Föreningslokalen finns i huset på Annebergsplaten 2. Den har komplett kök med grundutrustning av porslin. Lokalen kan endast hyras av föreningens medlemmar för privata tillställningar som t ex barnkalas, födelsedagsfester med mera. Undantag görs dock för visa föreningar.

Bokning sker antingen via web-läsare https://brfanneberg.paralarm.se/AptusPortal, nedladad app samt på bokningstavla som är uppsatt utanför respektive tvättstuga.
Nya avgiften fr.o.m 1 juli 2019 är 750 kr och debiteringen sker som vanligt retroaktivt på månadsavgiften.

Ordningsregleri korthet

Lokalen hyrs mellan 08.00-23.00, musik får spelas till kl 22.00.

Städning skall vara tillfredsställande utförd när den lämnas, annars kan en extra debitering tillkomma på månadsavgiften. Detta gäller också om skador har åsamkats på möblemang, utrustning eller dylikt.Vid bokningen var god att läs fullständig info om ordningsreglerna.

Lokalen är rökfri!

Ordningsregler föreningslokalen