Här kommer lite kort information om Styrelsens arbete och konstruktion.

Vi har sammantaget tio möten spritt under året. Under mötena diskuteras allt som kan vara av intresse för föreningen så som underhåll, investeringar och frågor relaterade till enskilda medlemmar.

Utöver dessa tio möten hålls även årsstämma som vanligvis hålls i slutet av april. Där får medlemmarna chansen att skriva motioner och diskutera frågor öppet med styrelsen.

Styrelsen består av sex ledamöter samt en av HSB utsedd ledamot.

Vill du vara med i styrelsen och arbeta för dig och dina grannars gemensamma boende?
Genom att arbeta i styrelsen kan du direkt vara med och påverka vårt gemensamma boende.

Kontakta gärna någon i valberedningen, valberdning@brfbjurslatt.se, eller övriga i styrelsen, om du är intresserad att bli styrelsemedlem. Kontaktinformation till styrelsen finns i trappuppgångarna.