Felanmälan

SÅ ANMÄLS ETT FEL, GARANTIFEL ELLER ÄRENDE  

Ring (på ordinarie öppettider)

HSB Göteborgs Medlemscenter Tel 010-442 20 00

Digitalt kan du göra felanmälan på hemsidan dygnet runt www.hsb.se/goteborg/felanmalan
eller "Logga in" på hemsidan för din personliga sida.

AKUTA FEL som inte kan vänta till ordinarie öppettid, så som en vattenläcka, strömlös lägenhet, ring Securitas på telefon 010 – 470 55 98

VITVAROR anmäls enligt information i din lägenhetspärm under fliken vitvaror.
(OBS! meddela alltid namnet på bostadsrättsföreningen & modellbeteckning på din vitvara)

TV, BREDBAND, TELEFONI anmäls direkt till Telia telefon 90 200

HISS anmäls till Schindler Hiss 020- 31 33 33

 

Informationsblad för kontaktuppgifter och hur olika fel behandlas.