Föreningens styrelse

Bostadsrättsföreningens styrelse är dess beslutande organ. Styrelseledamöterna väljs av dess förenings medlemmar vid föreningens årsstämma.

Brf Guldpokalens styrelse sammanträder löpande under året. Datum för planerade möten finns under kalendarium.

Om du är intresserad av att sitta med i styrelsen kan du meddela intresse till valberedningen när som helst under året. Mer information om styrelsens ansvar i en bostadsrättsförening finns här och här.

Brf Guldpokalens styrelse under 2023/2024 är följande:

Ordförande: Daniela Fjellman

Vice ordförande: Tim Dekker

Sekreterare: Kristoffer Brånemyr

Ledamöter: Klara Jansson, Linda Christensen

HSB ledamot: Camilla Cedgard

Styrelsen kontaktas via styrelsen@guldpokalen.se

Tänk på att lägga till mailadressen i din undantagslista i din mail. Annars finns det risk att svaret landar i skräpposten.
Mailen kontrolleras ca en gång per vecka. Det kan såldes ta upp till två veckor att få svar beroende på när mailet kommer in och när det läses av.