Varje lägenhet tilldelas tre (3) taggar. Dessa är kopplade till lägenheten och är avsedda att användas av de boende.
Taggarna kommer att användas till entréer, källaringång, café/samlingslokal, tvättstugor, bastu och gästrum.
Bokning av tvättstugor, café/samlingslokal och gästrum kommer att göras via informationstavlor i entréerna eller
via nätet.
Vi kommer att hålla informationsträffar där vi visar hur det nya systemet fungerar och där ni har möjlighet att ställa frågor. Det är drop-in och vi presenterar produkter löpande. Ni är varmt välkomna att delta!
Mötena hålls i café/samlingslokal på följande datum:
Onsdag 7 januari 17:00 - 19:00
Tisdag 13 januari 18:00 - 20:00
Följande tider kan ni kvittera ut era nya taggar. Utkvittering sker i café/samlingslokal:
Onsdag 21 januari 18:30 - 19:30
Torsdag 29 januari 18:30 - 19:30
Torsdag 5 februari 18:30 - 19:30
OBS! Ni kan även kvittera ut era taggar under informationsmötet.
Mer information finner du i dokumentet nedan som även delats ut i all brevlådor.
Bilden till höger är en illustration och visar inte slutresultatet.