Brf Gräslökens personal 018 – 50 00 00 #1 (telefontid mån-fre kl 9-12)
Förvaltningen hanterar de flesta typer av frågor. Om du inte vet vart du ska vända dig så kan vi hjälpa dig vidare. Är det något som är trasigt eller inte fungerar som det ska i fastigheten gör du en felanmälan till oss. Kom ihåg att lämna ditt telefonnummer och lägenhetsnummer (1-3 siffror).
018-50 00 00 #2
Kontaktas vid akuta fel.
HSB Ekonomisk förvaltning 018 – 18 74 02 (telefontid mån-fre kl 9-12)
ekonomiforvaltning@boservice.hsb.se
Avgifter, hyror, pantförskrivningar, lägenhets- och medlemsförteckning, kösystem för parkering och kallförråd, MittHSB.
Certego 018 – 56 90 00
nyckelhantering.uppsala@certego.se
Besöksadress: Fyrislundsgatan 68
Kontaktas vid hot, otrygghet eller störning.
Nomor 077 - 112 23 00
Uppge Länsförsäkringar Uppsala
Recover 0771 – 10 35 00
Stopp ut till huvudstam bekostas av bostadsrättshavaren.
Tele2 90 - 222
Avarn 018 – 69 33 30
Kontaktas i frågor som rör felparkeringar, parkeringsautomater och p-böter.
Viveca Arkehag info@grasloken.se 018 – 50 00 00 knappval #1 (telefontid mån-fre kl 9-12) Viveca hjälper dig att få svar på de flesta typer av frågor gällande stamrenoveringen.
Viveca Arkehag info@grasloken.se 018 – 50 00 00 knappval #1 (telefontid mån-fre kl 9-12) Kan kontaktas för diverse frågor gällande projektet.
Byggconstruct AB Kontaktas via förvaltningen, se kontaktuppgifter ovan.