Ny internetleverantör

18 december 2023 Den 21/12 2023 byter vi till en ny internetleverantör. För TV-kanaler behåller vi vår tidigare leverantör.

För att komma igång med ditt internet behöver du följa dessa steg:

1. Anslut din router eller dator med en nätverkskabel till uttaget som finns placerat i lägenheten. Du kan behålla din gamla router. Information om hur du kan köpa en ny för att nyttja alla tjänster med den nya leverantören hittar du på informationsbladet i din brevlåda.

2. Starta din dator, mobil eller surfplatta och öppna en webbläsare. Du ska nu automatiskt komma till inloggningssidan http://dhcp.bahnhof.se Skulle det inte dyka upp kan du surfa in manuellt.

3. Välj din adress och interna lägenhetsnummer. Dubbelkolla att du väljer korrekt lägenhetsnummer i samband med aktiveringen. (TRE (3) siffror)

4. Vänta 15 minuter och starta om routern, du ska nu kunna surfa!

Om du får problem

Skulle du ha problem med att komma i gång eller om ditt lägenhetsnummer inte dyker upp, kontakta kundtjänsten. I samband med bytet har vi i brf Godheten tilldelats en priokod för att slippa eventuell telefonkö till kundtjänsten. Koden används genom att ringa till nedan telefonnummer och sedan knappa in koden när den efterfrågas.

Telefonnummer kundtjänst: 010-510 40 20

Priokod: 4455

Priokoden är giltig till och med: 2023-12-22