Felanmälan

Om något är trasigt eller inte fungerar så ska ni först och främst vända er till styrelsen, vid akuta ärenden så mejla: kontakt@tapperheten5.se
Nedan finns dock lite extra kontaktinfo till diverse leverantör.

Fel på hissen

För att göra en felanmälan eller rapportera en nödsituation, kontakta Kone på:

Tel: 0771-50 00 00 (knappval 1). Öppet dygnet runt.

E-post: felanmalan@kone.com (vid fall som inte är brådskande).

Där måste du ange vad problemet samt ditt telefonnummer de använder som referens. 

 

Tvättstuga

Om det är problem med någon av maskinerna – gör en felanmälan till Bengtssons Tvättmaskinservice via formuläret på deras hemsida eller ring 046-540 02 40.

Lämna felkoden från maskinens display. Sätt gärna upp en lapp på maskinen och meddela styrelsen.

Om det inte visas någon felkod – avvakta med felanmälan och kontakta istället styrelsen.

 

Tv

Om ditt ärendet gäller teknisk support, kontakta Tele2:s kundservice via telefon på 90 222.

 

Bredband

För support, kontakta Ownits kundservice.

 

Fastighetsservice

Om du upptäcker ett fel i fastigheten, t.ex. att en lampa inte lyser, kan du felanmäla detta till Hagtorn Fastighetsservice via formuläret på deras hemsida.

 

Skadedjur

Vid problem med skadedjur i din lägenhet, kontakta Anticimex. Meddela även styrelsen om problemet.

 

Passersystem

Vid problem med din tagg så mejla oss: kontakt@tapperheten5.se