Nyinflyttad?

En introduktion till de faciliteter som finns att tillgå inom föreningen.

Välkomna till Brf Björlin! Nyttig information till våra nya medlemmar finner ni här. Vi vill här ge dig en introduktion till de faciliteter som finns att tillgå inom föreningen.

Tvätt:

Tvättstuga finns i källaren i samtliga hus. Bokning sker via vårt digitala bokningssystem utanför tvättstugorna med tagg eller online.

Parkering:

Det finns möjlighet att hyra parkeringsplats, föreningen har 40 st och det brukar vara en kort kö. Om du önskar hyra en parkeringsplats maila detta till oss på brfbjorlin@gmail.com och märk rubriken med Parkering.

Bastun:

En bastu med dusch och omklädningsrum finns i källaren till hus 6. Bokning sker via vårt digitala bokningssystem utanför tvättstugorna med tagg eller via brfbjorlin.dyndns.org.

Hobbylokal:

I källaren till hus 4 finns en hobbylokal som kan användas vid ommålning av möbler, etc. Nyckel finns att låna av styrelsen.

Cykelrum:

Cykelrum finns i källaren till varje hus. Ingång vid kortsidan av 2b och 6B, och mellan 4A och 4B.

Ventilation:

Vänligen läs "Regler för ventilaton" här nedan innan ni byter spiskåpa eller gör ett ingrepp på ventilationssystemet.

Om du undrar över något eller har förslag på ändringar, så ta gärna kontakt med någon i styrelsen. Vi finns i källaringången på 4E eller på mejlen brfbjorlin@gmail.com

Vi hoppas du och din familj kommer att trivas här hos oss.

Med vänlig Hälsning

Styrelsen HSB Brf. Björlin