Vår förening

Här kan du läsa om Brf Enerbackens historia, om styrelsen, föreningens stadgar och annat. Det finns även relevanta dokument om föreningen att titta på och ladda ner, såsom bland annat årsredovisningen och energideklarationen.

Vår förening består av 224 lägenheter ( varav 2 är hyreslägenheter) fördelade på fem fastigheter på tre våningar byggda 1962-1964. Föreningen har en stor lekplats med mycket grönområde runt om.

Organisationsnummer: 752000-0543

Expeditionen finns på Lövgatan 2 A på gaveln i föreningslokalen och har öppet tisdagar jämna veckor mellan 18.30-19.30 (Inga expeditionstider under juli månad. Stängning annonseras på Klämman). Mer info hittar ni här: Expeditionen

Fastighetsskötarexpeditionen finns vid Lövgatan 2 I (gamla panncentralen). Fastighetsskötsel

På HSB-portalen kan alla medlemmar logga in och hitta lägenhetsinformation, saldo för den inre fonden, pantsättningar, blanketter av olika slag m.m. Ni kan logga in här: HSB portalen .
Inloggningsuppgifter till HSB portalen ska du ha fått från HSB Mölndal.

För frågor angående månadsavgifter och avisering av dessa kontakta HSB Mölndal via e-post info.molndal@hsb.se eller telefon 031-776 84 00.

E-post:expeditionen@enerbacken.com
Telefon:
 27 00 48 (telefonsvarare)
Postadress: Lövgatan 2A Gaveln, 431 35 Mölndal
HSB Mölndals hemsida:http://www.hsb.se/molndal