Felanmälan

Beroende på typ av fel, skall du anmäla på olika sätt. Vid akuta fel, t ex utströmmande vatten, skall du alltid ringa HSB på telefon 010-442 40 00.

Fel inom lägenheten

Fel inom lägenheten ansvarar och bekostar den boende själv. Den boende anlitar själv valfri hantverkare/firma. Vill du som boende anlita HSB är deras nummer 010-442 40 00. Vid fel inom lägenheten står den boende själv för kostnaden även när man anlitar HSB. 

Fel inom allmänna utrymmen

Skall anmälas till styrelsen.

Epost: hsb.banken@gmail.com

Kontaktvägar för de boende i fastigheten

HSB 

Kundtjänst: 010-442 40 00

HSB Felanmälan (inkl. akuta ärenden): 010-442 40 00

Länsförsäkringar

Tel: 013-29 00 00
Öppettider/adress m.m.: http://www.lansforsakringar.se/ostgota/om-oss/kontakta-oss/ 

Kundtjänst för fibertjänster

Tel: 020-755 766
Öppettider: vardagar kl 8 - 21, lör- sön- och helgdagar kl 10 - 18

Support för fibertjänster

Tel: 020-240 250
Öppettider: vardagar kl 8 - 21, lör- sön- och helgdagar kl 10 - 18