Styrelsen

Styrelsen ansvarar för föreningens egendom, att tillvarata medlemmarnas ekonomiska intressen och den allmänna trivseln i föreningen.

Styrelsen sammanträder ungefär en gång i månaden för att avhandla såväl aktuella som mer långsiktiga frågor rörande föreningen.

Information från styrelsen till medlemmarna hittas på hemsidan (ofta under Nyheter) eller via Mandolinenbladet som lämnas i brevlådan och även finns elektronisk på hemsidan.

För att underlätta det löpande arbetet är styrelsen indelad i arbetsgrupper som ansvarar för att bereda de frågor som behandlas på styrelsemötena. Efter styrelsebeslut ansvarar ofta arbetsgrupperna för att besluten genomförs.
Styrelsen kan i enstaka fall välja att delegera beslut i en viss fråga till den aktuella arbetsgruppen.

Så här ser arbetsgrupperna ut:

Fastighet och underhåll: Martin Johansson, Cornelia Rehnqvist.

Ekonomi: Elias Grabka (sammankallande), och Cornelia Rehnqvist.

Information och kontakt: Martin Johansson (sammankallande), Elias Grabka, Michaela Sjöö och Jenny Svensson.

Trivsel: Jenny (sammankallande), Cornelia Rehnqvist och Michaela Sjöö.