Styrelsen

Styrelsen har möte ca en gång per månad. På styrelsemötena tar man upp frågor och diskuterar allt som rör föreningen. En gång om året har styrelsen en budgetgenomgång, då görs budget för nästkommande år. En gång om året hålls även årsstämma.

Styrelsen för Brf Nordväst

David Bengtsson - Ordförande

Ulf Tegnander - Vice ordförande

Bengt Nilsson - Sekreterare

Kjell Andersson - Ledamot

Dajana Demirovic-Ledamot

Anna Harlenbäck- adjungerad HSB-ledamot

Styrelsens ansvar

Att sitta i styrelsen för en bostadsrättsförening är ett förtroendeuppdrag. Styrelsen är vald av medlemmarna för att förvalta föreningens fastigheter och övriga tillångar. Styrelsen är ytterst ansvarig för att föreningens förvaltning utförs på bästa sätt och följer gällande lagar.

Revisorer
Valda revisorer av föreningen har varit,
Ulla Oddhammar (revisor)

Samt av BoRevision AB förordnad revisor

Vill du kontakta någon i styrelsen ombeds du göra det under "Kontakta".
Där kan du skicka meddelande direkt till oss.