è Du kan ringa HSB felanmälan: 010 442 11 00 på vardagar 8.00–16.30 (torsdagar 8.00-18.00)
è Klicka här för felanmälan till HSB via nätet: HSB felanmälan
Akuta fel under nätter och helger anmäls till HSB jouren. Telefon till jouren är 08-695 00 00. Denna jour hanteras av Securitas. Du uppger ditt namn, adress, lägenhetsnummer och vad som är fel. Observera att jourutryckningar är mycket kostsamma och skall användas endast när det är akuta problem som inte kan vänta till nästa vardag.
Exempelvis om man ej kommer in i tvättstugan en kväll, räknas inte detta som en anledning till akut utryckning.
è Felanmälan av badrum, elskåp, vattendragning till kök och andra installationer som BMG gjort i köket:
èFelanmälan Hissar, Kone
För att göra en felanmälan eller rapportera en nödsituation ring 0771-50 00 00 (knappval 1). Öppet dygnet runt.
Vid fall som inte är brådskande, skicka mail till felanmalan@kone.com
è Felanmälan TV
Tele2 (tidigare Comhem) För att göra en felanmälan ring 90 222
(öppet vardagar 08 - 19 samt lördagar 09 - 15).
èFelanmälan Bredband
Bahnhof: För att göra en felanmälan ring 010-510 00 00.
Obenetwork: För att göra en felanmälan ring 08-519 910 00
(vardagar 10.00 - 17.00)
Tele2: För att göra en felanmälan ring 90 222
(öppet vardagar 08 - 19 samt lördagar 09 - 15)