Felanmälan

Felanmälan

Alla typer av fel som uppstår i fastigheten ska anmälas enligt följande. 

När du gör en felanmälan kom då ihåg att:

  • lämna namn, adress och telefonnummer
  • ange var felet finns, t ex vilken tvättstuga eller lokal
  • beskriva felet eller problemet så utförligt som möjligt

Kritiskt akuta fel på hiss

S:t Eriks hiss: 08-52225800

Alla övriga fel utom fel på kabel-TV och Internet

Uppstår något fel i din lägenhet eller i en tvättstuga, ett trapphus eller något annat gemensamt utrymme ska felet anmälas till föreningens fastighetsförvaltarbolag HSB. Det görs på www.hsb.se/stockholm,  mail till service.stockholm@hsb.se

eller på telefon till HSB Kund-och medlemsservice010-442 11 00, måndag-onsdag: 08.00-16.30
                torsdag: 08.00-18.00
                fredag: 08.00-16.30

 

Du kan också göra en felanmälan direkt här.

Annan tid och kritiskt akuta fel anmäls till HSB jour på telefon 08-695 00 00.

Obs! Kritiska akuta fel innebär fara för liv och/eller för egendom

 

Fel på kabel-TV

Comhem: 90 222

Fel på Internet (bredbandsuppkoppling)

Anmäls via chat eller mejl på halebop.se/support, öppen dygnet runt årets alla dagar.

 

 

 

 

https://felanmalan.hsb.se/