Välkommen

Kortfattad information till boende och andra intresserade om Understenshöjdens hemsida

**** Sidan underhålls inte för tillfället. Se istället www.understenshojden.se ****

Här kan du som är nyfiken på det ekologiska boendet i Understenshöjden få information om bostadsrättsföreningen och få veta lite om hur det är att bo här. Det går också att läsa om bakgrund och historien om skapandet av Stockholms första ekoby.

För medlemmar finns den senaste informationen om aktuella händelser.
Här finns praktisk information frågor gällande skötsel och underhåll i bostaden och föreningen. Det finns även mailadresser och namn på rätt person att kontakta samt möjlighet att lämna felrapporter.
Det kommer att finnas en anslagstavla för olika diskussions-ämnen.

Hemsidan har också en avdelning för bostadrättsföreningens styrelse.

Vi vill gärna att den här hemsidan används på ett sätt så att vi utnyttjar mediets fördelar. Innehållet skall vara aktuellt och anpassas och utvecklas efter behov och det kan naturligtvis förändras. Kom med förslag och material som du tycker ska vara med på Understenshöjdens hemsida.

Birgitta Larsson och Björn Johansson
Självutnämnda webmastrar