BRF Västerby 2 gruppavtal med telenor för bredband och tv.

12 juni 2026

På den extra föreningstämman 2026-06-08 beslutades det enhälligt att gå vidare med telenors förslag om gruppavtal för bredband och tv.

Nu kommer avtal skrivas mellan båda parter och ambitionen är att allt ska vara på plats hösten 2026

Mer information kommer löpande under tiden.

Mvh,
styrelsen