På den extra föreningstämman 2026-06-08 beslutades det enhälligt att gå vidare med telenors förslag om gruppavtal för bredband och tv.
Nu kommer avtal skrivas mellan båda parter och ambitionen är att allt ska vara på plats hösten 2026.
Mer information kommer löpande under tiden.
Mvh,
styrelsen