Välkommen till HSB Brf 95 Vinkelhaken

Föreningen består av fyra trapphus med totalt 60 st lägenheter från 1 till 4 rum och kök. Det finns tre tvättstugor i föreningen, en i Ritargatan 1 D, en i 1 E samt en mindre i 1 C.

Varje lägenhet har ett internt nät s k Triple Play; TV, bredband och (Bredbandsbolaget).

Material och produkter som har används i Vinkelhaken ska kunna återanvändas eller återvinnas. Vi har en byggnad för det boendenära återvinningssystemet (sophanteringen) ReturMera©.

På den gemensamma innergården finns en lekplats och en gemensam utegrill.

I hus 1 E har föreningen en liten styrelselokal.

Bakom husen finns en parkering som är öppen och har bilplatser med eller utan motorvärmare. För gäster som kommer med bil finns det möjlighet att parkera på de avgiftsbelagda platser som finns intill husens innergård. Längst in till höger på den stora boendeparkeringen finns också några avgiftsbelagda gästplatser. Mellan huset och bilparkering finns fyra låsta cykelförråd.

För närvande ingen kö till P-platser.

Har du några frågor kontakta styrelen via vår förvaltare Hannan Serag  018-18 01 25 E-post: Hannan.Serag@hsb.se alt. forvaltaravdelningen@hsb.se

Översiktskarta