Felanmälan

Anmälan av fel/skada på gemensam egendom i fastigheten brf 95 Vinkelhaken, Ritargatan 1C-F

Vid fel/skada på gemensam egendom (tvättstugor, hissar, värme/vatten, belysning, skadegörelse, klotter m m) inom fastigheten ska i första hand Upplands Boservice AB kontaktas på telefon 018-18 74 00 eller via e-post info@boservice.hsb.se  och i andra hand förvaltaren Hannan Serag telefonnummer 018-18 01 25, vardagar 08.00– 16.00 eller via e-post  Hannan.Serag@hsb.se 

Föreningen har avtal med följande företag som, vid absolut AKUT skada/fel, kan kontaktas efter kontorstid.

Vid problem med hissar: Kone Kundcenter 0771-50 00 00

Certego (låssystem) 018-56 90 00 vid fel på låsbrickor (taggar) och fel på porttelefon.

Vid skadedjur kontakta Nomor direkt, telefonnummer 018-12 88 88.

Vid akuta fel efter kl 16.00 vardagar och helger kan du kontakta Upplands Boservice AB, telefonnummer 018-18 74 00.

Tänk på att varje akut utryckning utanför kontorstid medför kostnader oavsett om felet åtgärdas eller inte.

Det är viktigt att alla felanmälningar rapporteras till vår förvaltare Hannan Serag 018-18 01 25 alt Hannan.Serag@hsb.se för noggrann uppföljning.

Ring 112 för att larma Polisen. Ring 114 14 för övriga ärenden, som gäller polisanmälan, tips och upplysningar.