Vi stödjer inte längre, fullt ut, webbläsaren Internet Explorer (version 11 eller tidigare) då detta är en gammal webbläsare som inte längre underhålls av Microsoft och inte fungerar med modernare webbteknik. Därför rekommenderar vi att ni istället använder er av någon av dessa webbläsare: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge eller Apple Safari

Mitt HSB - vår digitala kundportal

Med den digitala kundportalen Mitt HSB utför ni ert uppdrag med konstant uppdaterad bild av bostadsrättsföreningens ekonomi.

Dygnet runt har ni tillgång till e-tjänster som underlättar styrelsearbetet. Här finns dagligt uppdaterad information om till exempel fakturor, avier och överlåtelser, men även årets budget, senaste resultat- och balansräkningen och liknande. Ni loggar in smidigt och säkert med hjälp av Bank-ID – när det passar er.

Så fungerar Mitt HSB för dig i styrelsen

Mitt HSB är platsen där du i styrelsen sköter dina ärenden och får en överblick över allt som rör er bostadsrättsförening.

Se filmen om hur Mitt HSB fungerar:

 

Några fördelarna med Mitt HSB

  1. Skapa egna genvägar på startsidan till de saker du vill nå direkt när du loggar in.
  2. Välj kategorier av Att-göra-händelser som visas/inte visas för att få den information som är relevant för just din roll.
  3. Förbättra dialogen i bostadsrättsföreningen med nya användarvänliga kommunikationsvägar, med möjlighet att exempelvis skicka ut akuta meddelanden, snabbt lägga upp inlägg från styrelsen med mera.
  4. Få överblick över föreningens ekonomi genom enkla och lättbegripliga grafer.

Uppmuntra era boende att logga in

För att få ut det mesta av Mitt HSB krävs att era boende medlemmar använder verktyget. Be dem i första hand att uppdatera sina e-postadresser, för att de ska kunna ta del av information ni i styrelsen skickar ut. Det blir speciellt viktigt om det har hänt något i föreningen som alla måste få kännedom om direkt.